И така.. дойде сезонът на горещите летни страсти, на незабравимите летни мигове, на бройкането, на свалките, на плажните флиртове, а за някой и на безразборния секс. Ако пролетта е сезонът на любовта, то лятото е сезонът на секса. Може би по някакъв особен начин горещите летни темпетарури се отразяват на мозъците ни, като ни карат да се държим различно - по-разкрепостено, с по-малко задръжки, отчасти забравяйки за комплексите си, по-самоуверено, по-наперено, с две думи всеки започва да се изживява като сваляч, като хищник и играч. На преден план излиза леко първичната ни същност, водена като че ли повече от инстинктите ни. Това поведение е доста несвойствено за някои индивиди и ги кара да изглеждат по-скоро нелепо, докато при други изглежда толкова свойствено и естествено, че си мисля: “Как съм могла да не ги видя в тази светлина и преди”.
Малко се отклонх от идеята си. Та става въпрос за свалките и за това колко жалки и нелепи са някои опити да бъдеш свален. Понякога си мисля, че при този подход, който виждам най-вече от страна на мъжката част искренно се учудвам, че поне едно 90% от мъжкото население на планетата не е девствено. Мисля си: “Коя ли жена би се вързала на това?”. А най-жалкото е, че някои се вързват. Всъщност защо трябва да гледам на жените като на жертви - повечето сме хищници. По-скоро мъжете попадат в капана ан женското желание, отколкото да им минават тъпите подходи и клишираните приказки и поведение.
Има няколко подхода, които са ми много противни при свалките от страна на мъжете. Един от тях е перченето. Седиш, гледаш - един пуяк се надува, надува, та чак ще се пръстне. Странното е, че той си мисли, че с това те впечатлява. Дали ще е с нещо от сорта на: “Гледай к’ва яка кола имам”, или “К’ви готини мускули имам”, или пък: “Джи-ес-емчето ми е пълно с номера на мацки” (които не знаят кой съм), или поведение от сорта на: “Гле’й ми газарските дрешки/цайси”… Смешници. Не бих могла да се впечатля от мъж, на който му пука повече за външния му вид, отколкото на мен, или който се впечатлява от такива елементарни номера.
С презрение гледам и на клишираните, заучени фрази. Почнат ли да ми свалят звезди - бягам. Аз по космонавти не си падам , за другите не знам. Подобни приказки могат да впечатлят само някое 10-годишно момиченце. Ето един пример за моето отношение към клишетата, отправени от непознат:
- Много си хубава..
- Знам.
- Няма ли да ми кажеш “мерси”?
- “Мерси” се казва за комплименти, не за излагане на факти.
(ядосано) - Ама аз съм по-хубав!
(с безразличие, премесено с ирония) - Щом казваш…
(момчето се ядосва и си тръгва)
Някой би казал, че това е поведение на надменна кучка. Аз лично не мога да приема някой да се приближава до мен, нарушавайки личното ми пространство и спокойствие и тръгва с презумпцията, че ще ме впечатли с клишета. При това тогава бях на работа, което правеше подобно поведение още по-неуместно. Така си е - някой хора просто нямат усещане за такт и уместност.
Дразня се и на спекулирането със сексуални умения, с цел впечатляване на някого. Има много индивиди, които подхождат с нещо от сорта на: “Оле.. само ако ми паднеш… това ще ти правя, онова ще ти правя..”. Изненадаш ли ги обаче като без да им “падаш” направо си им го кажеш ясно и директно: “Айде, отиваме където кажеш” се почва с едно мрънкане, увъртане - ама сега…, ама това…, ама така… Общо взето май мъжете не очакват от една жена инициативност, а видят ли я - се плашат. Понякога съм се чудила аз ли съм най-големият карък, че все съм попадала на мъже, при които си им казваш направо какво искаш (при положение, че предварително се е разбрало, че има някаква взаимност), а те - пасивни, та чак слабохарактерни. Иначе на приказки всеки е играч, но.. само на приказки.
Това е и другото нещо, което ме дразни - пасивността. Както обичам да казвам - има си време за приказки и такова за действие. Губиш ли време за действие в приказки, можеш само да се надяваш, че човекът до теб е още по-заблуден и от теб самия. А най-странното е, че като ги погледнеш същите тези хора отстрани ще си кажеш - това са млади, амбициозни, дейни хора, свикнали винаги да получават каквото искат на всяка цена. Ако съм се убедила в нещо, то е, че един човек в обществото може да показва идеалното поведение, да има всичко, останалите да му завиждат, а в същото време в личния си живот да е пълен мухльо. “Защото всеки е готин, докато не го опознаеш”.
Като се замисля, май никога не съм била впечатлявана от някого, само защото той е избрал интересен и креативен начин да ме свали. Лично аз винаги първа съм си набелязвала хората, които ме интересуват, след което съм търсила контакт и близост с тях. Като се замисля, не се сещам и за едно момче/мъж, което да съм харесала и да не е имало някаква взаимност или шанс да стане нещо. Понякога обаче аз съм се отчайвала от тъпотията на българските мъже и съм си мислила, че докато обясня и направлявам един мъж как се сваля жена, е можело да намеря 100 пъти по-добър. Замислям се, дали пък ние жените не сме играчките в цялата тази ситуация. Лично за мен “слабият пол” винаги е бил психически по-силен и издържлив.













Entries (RSS)
May 21st, 2008 at 2:04 pm
Ах ах ах ах………
Искам мен да изненадаш пък после ще си говорим
Иначе и аз писах по темата:http://andreytcho.wordpress.com/2008/05/14/blow_me/
May 22nd, 2008 at 4:52 pm
За пореден път се убеждавам, че хората губят страшно много време и енергия в “умуване” кое ги дразни най-много…. ми няма ли да е по-лесно ако просто някой напише (каже) какво трябва да прави един мъж вместо какво да НЕ прави…
Колкото до andreytcho… имам само едно изречение за теб: “куче което лае не хапе”
May 22nd, 2008 at 7:28 pm
Ама това горното сериозно ли е?
Не, не вярвам да има някой човек, който да приема, че при всички жени подходът трябва да е един и същи и с един общ и систематизиран списък с “правила” може да се свали жена… Абе ние да не сме някакво стадо? (моля не отговаряйте, последният въпрос е риторичен….)
May 23rd, 2008 at 11:03 am
Идеята е да промените малко начина на общуване… на мен лично малко ми омръзна да се опитвам да “позная” какво има предвид една жена дори в най-обикновен разговор… Не става дума за “списък с правила” (а такъв със “забрани” можете, нали?!?)
Ако хората по-често казват каквото мислят ще е по-лесно за всички…
Колкото до стадото… като човек който се занимава с психология би трябвало да знаеш, че въпреки всички “напъни” в посока индивидуалност - хората СМЕ стадо упаравлявани от най-елементарни правила
May 23rd, 2008 at 12:20 pm
Малко бъркаш науките - социологията е тази, която се занимава с “психология на тълпата”. Психологията точно обратното - интересува се от човека като индивидуална личност с уникален собствен душевен и интелектуален свят.
May 23rd, 2008 at 1:22 pm
Социологията и психологията стават доста общи в по горните курсове…
и все пак в статията става въпрос за социалните контакти, нали?
интересно е, че от целия ми отговор ти се захвана за думичката “психология”
Надявам се не приемаш на сериозно целия този разговор… в много отношения си права
работата е там, че въпроса има много гледни точки
May 23rd, 2008 at 4:22 pm
Интересно ми стана абзаца за пасивноста , казваш че има някаква взаимност , а пък той бил пасивен , според мен , щом е пасивен май няма голяма взаимност , знам ли ? Може би е заблуда тази взаимност.
И още нещо , мисля си ако двама души се срещнат и се харесат , няма значение как ще протече свалката , дори момчето да говори пълни глупости и обратно , накаря ако двамата са заедно , очевидно всичко е минало добре (пак може да се спори ама карай…) .
May 23rd, 2008 at 9:06 pm
Честно казано нещо ти куца на теб в междуполовите отношения. Щом изпадаш в такива дълбоки разсъждения и монолози кое те дразни и т.н. явно усърдно търсиш великия принц. Уж отвратителните изхвърляния “виж какъв GSM имам” или “колко съм супер” май не си разбрала, че виреят просто защото съответната жена може да харесва външно въпросния самохвалко. Като го харесва и иска да му се пусне естествено ще умре от смях и радост на израз “виж какъв ефектен телефон имам” - ако не го харесва и поема да й съчини пак ще каже че е мухльо. Тъй че недей разсъждава над изтърканите глупости - конкретните думи и изречения са само пълнеж, нещата се развиват на друго ниво. Ако ти самата се концентрираш кой какво и как е казал значи това ти е основния проблем или ефект от същинския проблем.
May 24th, 2008 at 11:54 am
Аз съм много далеч от идеята за сваляч и като цяло от това да си сваляч - първо не ми е присъщо… предпочитам не да имам “най-яката мацка” а да имам до мен човек, който изпитва нещо към мен. Когато има чувства - мисленето и мисли, като тези по темата са излишни. Ако ще си сваляч - то налиташ на тъпи момиченца, които се хващат на заучени фрази от типа на “Виж каква голяма ръка имам -> имам голяма пишка” (по глупаво не бях чувал, но миналото лято и това го чух докато си почивах с приятели на плажа)… Истината за мен е не в това да си сваля, ебач, бизнесмен, с голям хуй, влюбчив, мил или каквото и да е … истината е да чувстваш, а не да мислиш… и ако отсрешната страна иска да е с теб и има някакво привличане - и тя не би трябвало да мисли много много… и не би трябвало да и пука дали ще и кажеш “Гледа ли ти се филм днес ?… В нас ?” или “Хайде да пием по едно и после да минем до нас да се видим на саме”, а защо не “Искаш ли да отидем някъде само двамата… на саме”…. ако си ебач можеш направо да и кажещ “Секс?”…
Нещата зависят от двамата.. неможе жената да иска да е свалена и в последствие да се разочерова от всяка дума на бисексуалния “свалячоебач”, нито пък е възможно най-готиния и най-чаровния сваляч да успее при жена, която въобще не и се занимава с него… трябва да има равновесие:)
Приятен ден !
May 26th, 2008 at 12:42 pm
Ех, и аз толкова пъти съм мислела на тази тема, но общо взето смисъл няма.
Все такива смешни, нелепи случки, на които след време ще се забавляваме още повече.
Нали знаеш - всички сме различни. Няма как.
Свалката си е изкуство. Аз не го умея, и винаги, на всичките си гадженца съм го споделяла с насмешка. Те също се смеят. Първото си сериозно гадже го свалих, като го питах защо няма обеца на ухото. Сегашния си приятел пък го попитах от коя страна е
Аз дори не мога да се сетя за нормална свалка, която цели да впечатли. Общо взето правило няма. Според мен успешна е тази свалка, която провокира у теб не толкова интерес, колкото… насмешка. Щото ще си кажеш “Ех, миличкия, какъв е притеснен, забавен и симпатичен”. А мухльовците със заучените фрази само те отблъскват. Те действат по учебник и не си правят сметка, че нещо безумно тъпо и не на място може да впечатли една девойка много повече. Поне на мен ако някой ми каже нещо безумно, малоумно, не на място, но притеснено, ще ми стане много по-интересно, от колкото ако чуя “Маце, много си готина”. Както ти самата каза, аз това го знам:)
May 26th, 2008 at 5:03 pm
В много от коментарите си си права. Но всичко идва от ултра- материалистичният свят в който живеем- жените искат пари и затова мъжете им отговарят с подобни свалки….
May 27th, 2008 at 3:32 pm
по твойте приказки явно само на слабоумници попадаш. вместо да се сърдиш и критикуваш си помисли какво толкова правиш та да привличаш такива хора. дразниш се на мъже който парадират с дрехи, мускули и коли а в същото време е пълно със същите момичета. добре, че са им дрешките и сладките муцунки да компенсират за кухите глави.
May 29th, 2008 at 5:18 pm
Крайно оригинално начало - и така, дойде сезонът… Видимо всяко невинно дете от женски пол, което може без угризения да употребява думата секс, вече се смята за писателка и Кари Брадшоу
June 3rd, 2008 at 10:45 am
Браво, Михаелина. Добре, че все още има интелигентни хора в тази забутана и просташка държавица с голямо самочувствие и големи претенции.
Джи-ес-емът е средство за комуникация - телефон. Колко трябва да си тъп, за да заведеш гаджето си на заведение, да седнеш на масата, да извадиш джиесема си и да почнеш да си играеш с него? Ами че вземи си стационарния телефон от вкъщи (онзи с шайбата) и си го върти по цял ден!
Колата е средство за придвижване.
Марковите дрешки - всичките ги правят в Истанбул. Да не мислите, че ги карат със самолет директно от САЩ, а?
Големите мускули - още от древността има много мъдрости, свързани с големите мускули и малкото мозък. Давид и Голиат, Брус Лий
Парите - ами какво да кажа… Трупайте, трупайте, но не знам дали ще можете да си ги занесете на оня свят.
June 3rd, 2008 at 9:55 pm
Всичко това в вярно което казва dosh, но….
винаги има но :.)
по-новият модел телефон, по-новия модел автомобил, по-марковите дрешки (смисъл по-скъпи) показват добро финансово състояние… което, ние много добре знаем, че е много важно за всяка една жена….
Всички жени (20+) търсят освен: “умния, красив, чувствителен, разбран, с чувство за хумор, романтичен, разнообразен и т.н.”… и такъв който да може да се грижи за тях (финансово)…
дали си признават или не, жените винаги гледат сериозно на всяка една връзка, винаги с презумцията обикновенната връзка да прерастне в нещо по-сериозно, а защо не и крайно (съвместен живот?)…
За обикновения средностатистически БГ момък (с заплата около 400лв (чисто)) става много трудно да покаже на една жена - (финансова) сигурност и точно тук идват “показните” играчки…
Скъпият телефон всъщност 97% е на изплащане (заради което ще се отменят посещения на кръчми/дискотеки)
Лъскавата кола… тука има няколко възможни варианта
1) служебна е - 70%
2) на бащата… - 20%
3) лична - 10%
(това не са официални извадки)
при всички случаи и там въпроса е решен с много напъни и финтове….
Маркови дрешки… тука направо нямам коментар, вече има толкова много магазини където се продават същите “маркови дрехи” за смешни пари, че направо ги вадим от класацията (и все пак трябва да изглеждаме добре, нали?)….
… не ме разбирайте погрешно и на мен не ми харесва показното поведение - “скии ме к’ъв съм гъзар”
(аз никога не съм си позволявал да си извадя телефона в заведение, камо ли да го тупна на масата)
обаче то не се е получило от самосебе си, всички тия маневри с подскоци и приклякания ги правим само и само да привлечем Женското внимание (явно наистина сме тъпички)…
Замислете се върху това… не е важно да отговаряте нещо, важно е да се замислите:)
Успех !
June 4th, 2008 at 10:49 am
Да върна и аз жеста на Chukche. Прав е по няколко точки, но има неща, с които не съм съгласен.

1. Най-важното за мен в отношенията между двата пола е наличието на чувство за хумор и най-вече сходното чувство за хумор. Липсата на чувство за хумор е неприемлива, а най-добрият вариант е наличието на самоирония. Самоиронията е много важно нещо. Дори ако погледнете държавата България като цяло, ще видите за какво говоря. Господ бил българин, измислили сме всичко от компютъра до тоалетната хартия, три морета, велики царе… Хайде стига вече. Кой го интересуват тия работи? Дайте да живеем по-леко и поне малко да иронизираме самите себе си, а не другите.
Отплеснах се… Та, когато имаш чувство за хумор (подходящо такова), може да не си много умен (в смисъл да не знаеш кой е Джим Джармуш или Джак Керуак), може да не си красив, може да не си романтичен и т.н., но това чувство за хумор ще ти придава най-важното - чар. Е, сходното чувство за хумор също е важно. Ако отсрещната страна не може да разбере за какво говориш, ако ще да си Джони Деп или Доналд Тръмп, връзката няма да продължи дълго или ще е мъчителна връзка.
2. Жените търсели някой да се грижи за тях финансово… Чакайте малко, не казвам, че не е вярно, но искам да попитам жените дали някога манталитетът им ще започне да се променя? В другите държави вече има т. нар. “деца индиго”, тук още сме в първобитния строй - аз ще те издържам, обаче ще ме слушаш и такива разни глупости. Според мен това идва от прекалените грижи на родителите тук. Абе то едни лигльовци и лигли са останали тук, че направо ми се повръща. Както знаете сигурно, в САЩ например на 18 години (може и по-рано) родителите направо изритват пъпчивия тийнейджър на улицата или той сам бяга от вкъщи, за да започне свой живот. Няма аз ще те издържам, ти ще ме издържаш. Тук майките на лигльовците бачкат в Гърция като бършат задниците на дъртаци или мият кенефите им като робини, пращат им парички и те тук ядат и пият на корем, купуват си коли от Европа (които са били изхвърлени на боклука, но тук се продават по 3000-5000 лева) и зарибяват разни (също толкова тъпи) тийнейджърки. За какво им е да учат? Нали мама ще прати парички и ще си купят диплома. За какво им е да работят? Нали мама ще измие някой друг кенеф и ще им прати 1000 евро. И така нататък, и така нататък…
Най-тъжното нещо обаче е, че те някакси не се замислят за тези неща. Много пъти съм се чудил дали например някой мошеник или някакво такова гъзарче не се замисля някой път ей така в себе си и да си каже: “Абе защо съм такъв? Каква е целта на всичко, което правя?” Ей така, за разнообразие.
Та, може да прозвучи банално, ама дори да печелиш по 400 лв на месец, но да си ги спечелил честно и със собствен труд, не виждам от какво трябва да се срамуваш. Жените, които ще ги привлечеш с превозно средство или ново телефонче, не си струва да ги привличаш, защото само ще си губиш времето. То и хубав секс не може да се направи с някоя такава.
Абе какво съм седнал да пиша, то толкова книги по света са изписани, толкова хартия е изхабена по тези тема, а ние пишем ли пишем…
June 6th, 2008 at 10:10 pm
Е вие ме объркахте съвсем въобще не зная какво става кога къде и как пфффф вече всичко ми обягна ако някои/а иска да ми пише или пощата ми или сайта ми в чата се пазят съобщенията
June 11th, 2008 at 11:41 am
Миличка, мечта си ти относно свалките!
Жалко, че сте малко такива жени..
Относно слабохарактерността: женския интелект действа обратно на мъжете, подтиска. Кофти, защото понякога оставаш единствено с физиката на мъжа, компромиса е дали си струва…
А този тренд в Б-я има отчайващо развитие.
June 28th, 2008 at 4:23 pm
напълно не съгласен съм с темата и изобщо с цялото изложение ? Защо защото е грешно първо на първо едно оточнение никога не съм и няма няма да тръгна да свалям жена с фразата много си хубава, може би щото обикновенно не ме ебе колко е хубава и не бих се занимавал да я свалям. Защо изложението е грешно ? защото има хора и хора. Когато седи пич с синджирите или BMW-то парадиращ с това колко са му големи мусклулите или какъв телефон има той ще тръгне да сваля само определени хора, които се връзват на това не е мнгоо трудно да се прецени кой от какво се впечатлява така че михаелина ако теб тръгват да те свалят такива означава че външния ти вид и държанието ти донякаде ги подлъгва че биха те свалили така че проблема е в тях а не в теб. От друга страна един такъв човек никога няма да търгне да сваля някоя скейтърка нали ? Защо ? Замисли се. Има хора и хора… има определена голяма група хора в българия за които парите са голям проблем било то мъже и жени та тази група хора показва какво има … дори да няма пари показва коли телефони мускули или пък гърди или къси поли. От друга страна останалите хора обикновенно на които не им пука за парите са тези които ТИ не си забелязала тъй като никгоа няма да тръгнат да те свалят ? защо ли ? защото имат други глупости на главата а ако недай си боже тръгнат да те свалят ще е за ебавка или защото наистина си ви впечатлила. Е тези които са за ебавка да ги наречем 10% от 20те % които не парадират с “пари” ще кажат някоя глупост на която ти би се изсмяла, но остават още 10% които са хора които може би биха ти били приятели, не биха искали да спят с теб на всяка цена поради някаква причина или пък които биха били “твоя приятел” е да наистина излизат 10% тези които не влизат в описантие ти 90% но те са такива не защото знаят как се прави свакла а защото не ги ебе.
June 28th, 2008 at 10:36 pm
Може би проблема миличка е много прост. Отдавайки се на чувствата си, вместо на подхода ще го преодолееш. Всеки има своя принц или принцеса. Но не се затваряй в себе си. Да пишеш в блог не е като това да имаш човек до себе си. И аз трета година съм без приятелка и чакам моята принцеса но това не е подхода. Така че действай и успех! Подхода не е най - важното поддай се на емоциите но пак си имай резервен вариант. Да си пасивна не е решението…
July 8th, 2008 at 3:51 pm
predi nqkolko meseca - izvyn sezona na letnite strasti
grozen myj me svali s gotina pesen v skype i s dumite: chakah te 8 godini dotogava samo si bqhme kompaniq kogato nqmame rabota a posle … 150 sms v stihotvorna forma i ne znam kolko s prozaichni obqsneniq zashto trqbva da bydem zaedno i kakvo znachi tova za nego
a kolkoto do frazite chujte tova:
vdigash ryce i se predavash a posle chakash delata da ti go dokajat
predi izvestno vreme prikliuchiha otnosheniqta ni s nego, sega sym s drug sled vsqka nasha sreshta poluchavam nqkolko dumichki za tova koeto sym mu dala i vsichko zvuchi otkroveno i istinsko nqmam nishto protiv da byda svalqna taka i dori mi haresva a ako iskate da izpitate udovolstvieto ot tova prosto dryjte na principite si i ne otstypvajte ot tqh. istnskiqt myj shte razbere che tyrsite neshto istnsko i shte vi go dade
v dushata mi posqla si uiut
syrceto mi nakara da bie ludo
az nqma da usetq stud
shtom sym s tebe milo
nqkoj kaje li ti tova nqma kakvo da otgovorish
July 26th, 2008 at 10:35 am
Леле колко коментари, с интерес ще има да ги чета и тях. Ето го и моето коментарче
“Толкова ли не може ли да измисли нещо” за да я свали? Това е относително. Понякога хората искат от другите, да направят нещо, което те сами не могат. Тогава, ако ти можеш да измислиш нещо, може да го споделиш и с тези, които имат проблем да измислят “свалящи” думички и да ги светнеш с нещичко. Изрази от вида “На тази трябва да и свалиш звездите от небето и е твоя” или “Няколко хубави думички да я омаеш и е готова” се срещат често.
Някои направо онемяват още преди ритуала на охажването/ свалката да е започнал и така приключва още преди началото.
Едни такива “измислени неща” може да са много от полза за някои читатели, които не умеят да измислят нещо за девойки, които се чудят “Толкова ли не може ли да измисли нещо?”
Поздрави